TUNTISELOSTEET

JUMPAT

VATSA+PAKARA: Kestosuosikki monelta vuodelta. Tunti sisältää helpon alkulämmittelyn, vahvistavia lihaskuntoliikkeitä vatsa-reisi-pakara alueelle erilaisia apuvälineitä käyttäen.

WELLNESS BODY: Kevään 2019 uutuus! Koko kehon treeni, joka rakentuu selkeästä alkulämmittelystä, monipuolisista lihaskuntoliikkeistä eri apuvälineitä hyödyntäen sekä palauttavista venyttelyistä. Voit apuvälineiden valinnalla vaikuttaa, haluatko rakentaa itsellesi palauttavan vai rankemman treenin.

ZUMBA: Zumba® on kaikille tarkoitettu hauska ja helppo fitness-ohjelma, jonka avulla nautit treenistä ja itsestäsi. Zumba® on koko kehon kattava, todella hauska ja innostava fitnessohjelma, joka perustuu latinorytmien innoittamaan musiikkiin ja tanssiin. Zumba® soveltuu kaikille ikään, kokoon tai kuntoon katsomatta.


LEMPEÄ AAMUJOOGA: Prana Flow- tunti on  dynaamisen virtaava jooga-harjoitus. Prana flow:n metodi on luotu edistämään terveyttä sekä lisäämään sisäistä ja ulkoista voimaa. Sana "prana" tarkoittaa elinvoiman energiaa, ja flow-sanalla viitataan tietoiseen, virtaavaan liikkeeseen. Tunnilla ohjataan tietoiseen hengityksen käyttöön. Aloitamme aurinkotervehdyksillä, jotka lämmittävät ja avaavat. Mukaan tarvitset avoimen mielen, joustavan vaatetuksen, mahdollisesti hikipyyhkeen sekä vettä. Jokainen tunti on oma kokonaisuutensa, eli mukaan voi tulla vaikkei aiempaa kokemusta olisikaan. Harjoituksen fyysinen intensiteetti saattaa vaihdella tuntikohtaisesti, oman hengityksen avulla harjoituksen intensiteettiä voi kasvattaa/ vähentää. Harjoituksen tavoitteena on avoin ja rentoutunut olo sekä virkeä mieli

TOTALBODY: Totaalista lihaskuntoharjoittelua monipuolisesti ja selkeästi. Vastusharjoittelua lihasvoiman eri osa-aluieta kehittäen yhdistettynä liikkuvuus- ja tasapainoharjoitteluun. Valmennuksellinen ohjaus lisää tietoisuutta kehosi toiminnasta ja opit treenaamaan tehokkaammin ja turvallisemmin. Totaalista terveysliikuntaa.

CROSSTRAINING: Kevään 2019 uutuus! Haasta ja treenaa kehoasi kehonpainoilla sekä välineitä käyttäen pienryhmässä.

POTKUNYRKKEILY: Tälle tunnille voit tulla, vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta potkunyrkkeilystä. Tiinan ohjauksessa käydään läpi perusteet ammattitaidolla ja treenataan yhdessä muiden kanssa. Alkuun et tarvitse välineistöä, vaan voit lainata esim hanskoja Balanssilta. Tervetuloa mukaan.

LES MILLS

Les Mills/ BodyPump ylävartalo: Tällä tunnilla tehdään tutut kappaleet ja liikkeet, mutta jätetään kyykkykappaleet pois. Tunti sopii sinulle, jos haluat treenata ylävartaloa ja alavartaloa eri päivinä, sinulla on rajoitteita kyykkäyksien kanssa, haluat kokeilla uutta treenimuotoa, tutustua Bodypumpiin ym.

LES MILLS/ BARRE®: on 30 min tunti, joka vahvistaa tehokkaasti kehon tukilihaksistoa ja parantaa liikkuvuutta. Harjoitus antaa sopivasti haastetta myös tasapainolle ja koordinaatiokyvylle. Harjoituksissa käytetään osin pieniä painoja ja aikaisempaa kokemusta baletista ei vaadita. Tunnille ei tarvitse jalkineita vaan voimistelutossut tai sukat toimivat hyvin.


LES MILLS/ CXWORX®: 30 min tehopakkaus keskivartalon lihaksille. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia, mikä lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Ei askellussarjoja. Sopii aloittelijoille että edistyneille.

LES MILLS/ Sh'bam®: Come as you are, leave as a star. Yksinkertaiset, mutta kuumat trendikkäät tanssiliikkeet tekevät Sh'bam tunnista täydellisen tavan kohottaa kuntoa ja samalla koet olevasi tanssiparketin tähti - vaikka se ei olisi tyypillisintä sinua. Kehittää koordinaatiokykyäsi, parannat aerobista kuntoasi ja ennen kaikkea koet tanssinriemua. Opit uusimmat tanssiliikkeet listahittien tahdissa ja pidät hauskaa!

LES MILLS/ BodyCombat®: Itsepuolustuslajeista tuttuja lyöntejä ja potkuja. Energiaa ja voimaa lisäävä tehotreeni, jossa kunto kohoaa, kulutat paljon ja saat vahvemman kehon ja mielen.


LES MILLS/ BodyPump®: Yksinkertaisesti maailman suosituin ryhmäliikuntamuoto kautta aikojen. Tunti on asiantuntijoiden suunnittelema tehokas ja turvallinen tunti, jossa vahvistetaan ja kiinteytetään kehosi jokaista lihasta. Sopii sekä miehille että naisille kuntotasosta riippumatta. Tunti ei sisällä askellusta ja levytankojen käyttö helppoa.  BodyPumpista meillä tarjolla myös EXPRESS-tunteja.

LES MILLS/ BodyBalance®: Kehonhuoltotunti, joka on ihana yhdistelmä tai chi`n kaarevia, joogan voimakkaita ja pilateksen vahvistavia liikkeitä. Voimaa, liikkuvuutta, tasapainoa ja rentoutumista parantava harjoitus. Liikkeiden ja musiikin muodostama täydellinen tasapaino. 

LES MILLS/ BodyStep EXPRESS®: Energinen ja iloinen aerobista kuntoa kohottava tunti. Sporttista step-askellusta korkeutta säädettävälle penkille innostavaan musiikkiin yhdistettynä, joka saa sykkeen huippulukemiin ja ilon irti. Nyt keväällä 2019 mahdollisuus myös kokeilla aikataulussamme olevaa 30 min express-tuntia.

LES MILLS/ BodyAttack®: aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös voimaa ja kestävyyttä. Tunti koostuu tehokkaista intervalliosuuksista, jossa kuntoa kohottavat liikkeet vuorottelevat funktionaalisilla voimaa ja vartalon hallintaa kehittävillä liikkeillä. Dynaamiset liikkeet ja energinen musiikki motivoivat asiakkaita pääsemään oman treeninsä tavoitteisiinsa. Tunti sopii sinulle jos haluat tulla vahvemmaksi, kohottaa kuntoa, kuluttaa energiaa tai kehittää räjähtävyyttä ja kestävyyttä.

SISÄPYÖRÄILY

SISÄPYÖRÄILY

Sisäpyöräily startti: Erittäin hyvä tapa aloittaa uusi laji; 30 min tunnilla poljetaan hyvä hiki pintaan kuntoa kohottaen ja samalla käydään pyörän säädöt sekä lajin olennaiset termit, tekniikka läpi. Mukaan tarvitset treenivaatteet + treenikengät, juomapullon ja hikipyyhkeen.

Sisäpyöräily : Tunti, jossa työskennellään vahvistaen lihasten vauhtikestävyyttä sekä aerobista kuntoa. Kesto 45-60 min. Tunti etenee reippaasti, tavoitteena peruskunnon kohottaminen, varastorasvojen sulattaminen. Nämä tunnit ovat ohjaajiensa näköisiä kokonaisuuksia, joissa vain tunnin kesto on määritelty. Jokaisella tunnilla ohjaaja antaa vaihtoehtoja kevyemmille sekä haastavimmille vaihtoehdoille.

HIIT the bike: Kevään 2019 uutuus! 30 min tehotreeni pyöräillen, mukaansatempaavan musiikin tahtiin. Treeni sopii kaikille, jotka haluavat nopean treenin ja takuuvarman hien pintaan. HIIT treeni kehittää peruskuntoa, lihaskestävyyttä sekä polttaa tehokkaasti rasvaa.

UUTTA BALANSSISSA

UUTUUDET RYHMÄLIIKUNNASSA:

WELLNESS BODY ( ke klo 9-10, pe 15-16 sekä la 10.45-11.30)

CROSSTRAINING (to klo 17-17.45)

HIIT THE BIKE (ti klo 19-19.30)