TUNTISELOSTEET

JUMPAT

UUTUUS; MOBILITY: Tunti perustuu liikkeen ja vastaliikkeen metodiin. Liikkeillä lisää liikkuvuutta kehoosi ja parannat aineenvaihduntaasi. Palaudu ja voimaannu.

MOVE & SWEAT:  Hikeä ja liikunnan iloa sisältävä 45 min min treeni tehdään yhdistellen monipuolista treeniä, niin aerobista sekä lihaskuntoa hyvän musiikin tahdittamana.

EVERYBODY: EveryBody-tunti on perusjumppa, mikä sisältää hyvän lämmittelyn, monipuolisen lihaskunnon sekä aina venyttelyosuuden. Löydät näitä tunteja useamman viikosta ja jokainen tunti on ohjaajansa näköinen, selkeä, tehokas ja kaikille sopiva kokonaisuus.

METHOD PUTKISTO: Method Putkisto - suomalainen kehonhallinnan menetelmä
- antaa työkalut itsenäiseen kehon linjausta korjaavaan toimintaan ja oikein käytettynä siirtyy pysyvään lihasmuistiin.

- arvostavaa luonnollista liikettä, joka saavutetaan oman kehon painoa, hengitystä ja luonnollisia vastuksia hyväksikäyttäen.

- lähestyy ihmiskehon mahdollisuuksia liikkeen perusteiden, biomekaniikan, fysiologian ja mielen kautta "sisältä ulospäin". 


ZUMBA: Zumba® on kaikille tarkoitettu hauska ja helppo fitness-ohjelma, jonka avulla nautit treenistä ja itsestäsi. Zumba® on koko kehon kattava, todella hauska ja innostava fitnessohjelma, joka perustuu latinorytmien innoittamaan musiikkiin ja tanssiin. Zumba® soveltuu kaikille ikään, kokoon tai kuntoon katsomatta.


LEMPEÄ AAMUJOOGA: Prana Flow- tunti on  dynaamisen virtaava jooga-harjoitus. Prana flow:n metodi on luotu edistämään terveyttä sekä lisäämään sisäistä ja ulkoista voimaa. Sana "prana" tarkoittaa elinvoiman energiaa, ja flow-sanalla viitataan tietoiseen, virtaavaan liikkeeseen. Tunnilla ohjataan tietoiseen hengityksen käyttöön. Aloitamme aurinkotervehdyksillä, jotka lämmittävät ja avaavat. Mukaan tarvitset avoimen mielen, joustavan vaatetuksen, mahdollisesti hikipyyhkeen sekä vettä. Jokainen tunti on oma kokonaisuutensa, eli mukaan voi tulla vaikkei aiempaa kokemusta olisikaan. Harjoituksen fyysinen intensiteetti saattaa vaihdella tuntikohtaisesti, oman hengityksen avulla harjoituksen intensiteettiä voi kasvattaa/ vähentää. Harjoituksen tavoitteena on avoin ja rentoutunut olo sekä virkeä mieli

TOTALBODY: Totaalista lihaskuntoharjoittelua monipuolisesti ja selkeästi. Vastusharjoittelua lihasvoiman eri osa-aluieta kehittäen yhdistettynä liikkuvuus- ja tasapainoharjoitteluun. Valmennuksellinen ohjaus lisää tietoisuutta kehosi toiminnasta ja opit treenaamaan tehokkaammin ja turvallisemmin. Totaalista terveysliikuntaa.

LES MILLS

UUTUUS 24.4.18 ALKAEN; LES MILLS/ BARRE®: on 30 min tunti, joka vahvistaa tehokkaasti kehon tukilihaksistoa ja parantaa liikkuvuutta. Harjoitus antaa sopivasti haastetta myös tasapainolle ja koordinaatiokyvylle. Harjoituksissa käytetään osin pieniä painoja ja aikaisempaa kokemusta baletista ei vaadita. Tunnille ei tarvitse jalkineita vaan voimistelutossut tai sukat toimivat hyvin.


LES MILLS/ TONE® :on monipuolinen treeni koko keholle. Se on optimaalinen yhdistelmä kunnon kolmesta osa-alueesta; aerobinen, lihaskunto sekä keskivartalon voima. Tunti on kaikille sopiva, jokainen voi tehdä treenistä omalle kuntotasolle sopivan kuntoilun.Hyvä musiikki piristää mieltä, jolloin tunti kokonaisuutena antaa energiaa.


LES MILLS/ CXWORX®: 30 min tehopakkaus keskivartalon lihaksille. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta, mitkä auttavat ehkäisemään rasitusvammoja. Opettaa treenaamaan oikein keskivartalon lihaksia, mikä lisää ymmärrystä niiden tärkeydestä terveydelle. Ei askellussarjoja. Sopii aloittelijoille että edistyneille.

LES MILLS/ Sh'bam®: Come as you are, leave as a star. Yksinkertaiset, mutta kuumat trendikkäät tanssiliikkeet tekevät Sh'bam tunnista täydellisen tavan kohottaa kuntoa ja samalla koet olevasi tanssiparketin tähti - vaikka se ei olisi tyypillisintä sinua. Kehittää koordinaatiokykyäsi, parannat aerobista kuntoasi ja ennen kaikkea koet tanssinriemua. Opit uusimmat tanssiliikkeet listahittien tahdissa ja pidät hauskaa!

LES MILLS/ BodyCombat®: Itsepuolustuslajeista tuttuja lyöntejä ja potkuja. Energiaa ja voimaa lisäävä tehotreeni, jossa kunto kohoaa, kulutat paljon ja saat vahvemman kehon ja mielen.


LES MILLS/ BodyPump®: Yksinkertaisesti maailman suosituin ryhmäliikuntamuoto kautta aikojen. Tunti on asiantuntijoiden suunnittelema tehokas ja turvallinen tunti, jossa vahvistetaan ja kiinteytetään kehosi jokaista lihasta. Sopii sekä miehille että naisille kuntotasosta riippumatta. Tunti ei sisällä askellusta ja levytankojen käyttö helppoa.  BodyPumpista meillä tarjolla myös EXPRESS-tunteja.

LES MILLS/ BodyBalance®: Kehonhuoltotunti, joka on ihana yhdistelmä tai chi`n kaarevia, joogan voimakkaita ja pilateksen vahvistavia liikkeitä. Voimaa, liikkuvuutta, tasapainoa ja rentoutumista parantava harjoitus. Liikkeiden ja musiikin muodostama täydellinen tasapaino. 

LES MILLS/ BodyStep EXPRESS®: Energinen ja iloinen aerobista kuntoa kohottava tunti. Sporttista step-askellusta korkeutta säädettävälle penkille innostavaan musiikkiin yhdistettynä, joka saa sykkeen huippulukemiin ja ilon irti. Nyt keväällä 2018 uutuutena aikataulussamme 30 min express-tunti.

SISÄPYÖRÄILY

SISÄPYÖRÄILY

Sisäpyöräily startti: Erittäin hyvä tapa aloittaa uusi laji; 30 min tunnilla poljetaan hyvä hiki pintaan kuntoa kohottaen ja samalla käydään pyörän säädöt sekä lajin olennaiset termit, tekniikka läpi. Mukaan tarvitset treenivaatteet + treenikengät, juomapullon ja hikipyyhkeen.

Sisäpyöräily : Tunti, jossa työskennellään vahvistaen lihasten vauhtikestävyyttä sekä aerobista kuntoa. Kesto 45-60 min. Tunti etenee reippaasti, tavoitteena peruskunnon kohottaminen, varastorasvojen sulattaminen. Nämä tunnit ovat ohjaajiensa näköisiä kokonaisuuksia, joissa vain tunnin kesto on määritelty. Jokaisella tunnilla ohjaaja antaa vaihtoehtoja kevyemmille sekä haastavimmille vaihtoehdoille.

UUTTA BALANSSISSA

UUTUUS 24.4.18 ALKAEN; LES MILLS/ BARRE®: on 30 min tunti, joka vahvistaa tehokkaasti kehon tukilihaksistoa ja parantaa liikkuvuutta. Harjoitus antaa sopivasti haastetta myös tasapainolle ja koordinaatiokyvylle. Harjoituksissa käytetään osin pieniä painoja ja aikaisempaa kokemusta baletista ei vaadita. Tunnille ei tarvitse jalkineita vaan voimistelutossut tai sukat toimivat hyvin.

UUTUUS; MOBILITY: Tunti perustuu liikkeen ja vastaliikkeen metodiin. Liikkeillä lisää liikkuvuutta kehoosi ja parannat aineenvaihduntaasi. Palaudu ja voimaannu.

UUTUUS ; LIHASKUNTO: Monipuolinen, selkeä ja tehokas tunti koko vartalon lihaksistolle eri apuvälineitä käyttäen. Ei askelluskuvioita.